ALLMÄNT  
Modell: Outlander 2.0 Turbo
Årsmodell: 2007
Motor: 4G63
Effekt: 321 hk (202 hk original)
Vridmoment: 466 Nm (300 Nm original)
 
MODIFIERINGAR  
Exteriört:
RalliArt emblem, HKS, ARC och JRM loggor
Fälgar/Däck:
Original fälgar / Yokohama Geolander däck
Interiört:
RalliArts korta, svarta växelspaksknopp
Motor/Avgas:

HKS Super Hybrid panelfilter
RalliArt kylarlock 127kpa
HKS limited edition Oljelock
ARC tändstiftskåpa i titan
HKS M40G Tändstift
Walbro GSS342 Bränslepump
HKS 2,5" Rostfri Downpipe
STi OEM Rosa Spridare (550cc)
Mitsubishi EVO 9 Turbo
Mitsubishi EVO 9 Grenrör
Helix rostfri Elbow
JRM Racing Custom Tryckrör
JRM Racing Custom Insugsslang till Turbo

Elektronik: EcuTeK mappning av JRM Racing AB
Väghållning:
Original
Bromsar: Original
 
STEREO/LJUD
Huvudenhet:
Sony CDX-GT620U
Slutsteg:
-
Högtalare:

Original 6st

 
PRESTANDA
0-100:
? (7,7 sek i originalskick)
402m:
?
Toppfart:
?
 
FRAMTID

ARC SMIC, (beställd), ARC luftfilterbox, ARC grenrörsskydd i titan, ARC Flowmaster gils, ARC eller Cuscos främre fjäderbensstag, Duck´s Garden luftintag i kolfiber, Canardvingar i kolfiber framför bakhjulen, RAYS RalliArt fälgar i Gunmetalblack med röd ytterkant, RalliArt tändkablar, RalliArt sport jordkabel-kit, RalliArt sportfjädringspaket, RalliArt bromsbelägg, RalliArt strumpa för bromsoljebehållaren, RalliArt kromade instegslister, RalliArt eller ARC slutljuddämpare/hel/delsystem i titan, Mitsubishis karossgälar bak, Lämpliga stänklappar, Mitsubishis diamanter i kolfiber med kromad ytterkant, (beställda)

 
ÖVRIGT

Naturligtvis så har en RalliArt nyckelring i kolfiberlook inhandlats.

Stort Tack till JRM Racing AB, Yee och alla andra i M.A.C Malaysia.

 
HEMSIDA OM BILEN  
- Klicka här för att skicka ett meddelande till ägaren!
- Klicka här för att kommentera/fråga om bilen!